Pages

Sunday, January 27, 2013

Szoó Judit - A fogyásról és életmód váltásról



2013. január 25.-én pénteken egy nagyon jó hangulatú előadáson voltam itt Martonvásáron, a Szent László Völgye Segítőszolgálat épületében. Az előadást Szoó Judit tartotta, fogyókúráról és életmódváltásról. 

Ha valakit érdekel a fogyás illetve az életmódváltás, a modern biokonyha, de nem szeretne lemondani a megszokott ételekről, akkor látogasson el Szoó Judit weboldalára. 


Judit ételeit nem csak fogyni vágyóknak hanem refluxosoknak illetve cukorbetegeknek is ajánlja.

A képen Szoó Judit látható fogyása előtt.
Keress meg Instagram-on: @norcsikiss és nyomj egy like-ot a Chic ftom Thrift facebook oldalára. Ha bármilyen kérdésed van, akkor tedd fel a formspring-en. Már a Twitteren is megtalálsz: @norcsi_kiss

Find me on Instagram-on @norcsikiss and like Chic from Thrift on facebook. If you've got any quastion thank ask me on formspring. Also you can find me on Twitter @norcsi_kiss






4 comments:

  1. ezt láttam kiírva az orvosi rendelőnél, de a páromhoz jöttem, így nem tudtam elmenni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szuper volt, érdemes volt elmenni - remélem hasznosítani is tudok majd ezt azt a receptjeiből :)

      Delete
  2. Én nagyon szeretem a receptjeit, majdnem mindegyik könyve megvan.
    A honlapján is fent van nagyon sok recept :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pont ezért linkeltem az oldalt, és túl sokat nem is akartam írni az előadásról. Ajánlónak szántam. Nagyon karakán nőci és iszonyú sokat fogyott, mint azt a kép is bizonyítja. Én életemben egyébként most hallottam róla először.

      Delete