Pages

Friday, January 18, 2013

Nail of the day - The colour institute




Mind a két lakk 1000 és egy éves :) The colour institute márkájú. Jelentem pénteken lakkoztam és még mindig olyan mint ha frissen lakkoztam volna, az mondjuk igaz, hogy nem mosogattam és azóta hajat sem mostam. A hajmosást a fodrászom végezte szombaton, így esélye sem volt hosszabb ideig vízben ázni. 

A színekről annyit, hogy már egy rétegben is kiváló színe volt mind a kettőnek. Nagyon jól terül és két rétegben csodálatos színük van. Ha találkoztok ilyen lakkal bátran vegyétek meg, én ezeket úgy kaptam anyukámtól egy sminkes szettben.

A sminkekről elmondható az, hogy míg a pirosítónak iszonyatosan szép és jó a pigmentáltsága, addig a szemhéjpúderek nem dicsekedhetnek ezzel a tulajdonsággal, megfelelő rétegben azok is kiválóan fednek és színeznek, de korántsem olyan jól mint a pirosító.


Keress meg Instagram-on: @norcsikiss és nyomj egy like-ot a Chic ftom Thrift facebook oldalára. Ha bármilyen kérdésed van, akkor tedd fel a formspring-en.

Find me on Instagram-on @norcsikiss and like Chic from Thrift on facebook. If you've got any quastion thank ask me on formspring.



4 comments:

  1. Tök jó színe van mindkettőnek. :) Nekem tetszik. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszi, 1000 és legalább még egy éves mind a kettő és most használtam először :$

      Delete
  2. love this nail art colour...
    kiss and happy day
    vendy

    NEW POST
    FOLLOW ME ON:
    the simple life of rich people blog
    instagram @thesimplelifeofrichpeople
    twitter @simpleliferichP

    ReplyDelete