Pages

Wednesday, January 30, 2013

Hercegnő jelmez made and designed by norcsikiss


A farsangi szezonnak köszönhetően én is jelmezt gyártottam a minap. Először azt sem tudtam mi legyen, aztán a végén lett egy csodaszép hercegnő jelmez egy jókora darab ócska függönyből és egy darab orgaznából.


Kerestem egy sima pólót és arra varrtam a függöny anyagából ujjakat, melyeket a csuklónál gumival összefogattam, hogy fodros legyen.

Erős drótból készítettem három különböző méretű karikát és egymáshoz rögzítettem őket abroncs gyanánt. Ez tartja tulajdonképpen a szoknyát. Mivel túl hosszú volt a szoknya, hogy fodros legyen felvarrtam néhány helyen és gyöngyökkel díszítettem.
Mivel kevés volt a fehér függöny, és nem is menyasszonynak, hanem tündérnek vagy hercegnőnek indult a jelmez, kellett bele valami ami nem fehér. Így egyértelmű volt, hogy az egyetlen egyszínű színes függöny darabot fogom használni. 


A gyöngyöket felvarrva egyszerűen lehet szabályozni a szoknya hosszát, valamint díszítőelemként is szolgál.

A fejdísz volt a lehető legegyszerűbb. Egy hajráfra erősítettem egy darabot a narancssárga organza anyagból, melyet egy óarany színű szalaggal rögzítettem.


Ti készítettetek idén jelmezt? Fogtok? Szerettek ilyenekkel foglalkozni?

Keress meg Instagram-on: @norcsikiss és nyomj egy like-ot a Chic ftom Thrift facebook oldalára. Ha bármilyen kérdésed van, akkor tedd fel a formspring-en. Már a Twitteren is megtalálsz: @norcsi_kiss

Find me on Instagram-on @norcsikiss and like Chic from Thrift on facebook. If you've got any quastion thank ask me on formspring. Also you can find me on Twitter @norcsi_kiss



16 comments:

  1. Nagyon ügyes vagy, Norcsi!!! (Meya)

    ReplyDelete
  2. Great costume dear
    Kiss and happy evening
    Vendy

    Follow me on:
    the simple life of rich people blog
    Twitter @simpleliferichP
    Instagram @thesimplelifeofrichpeople
    Viddy @thesimplelifeofrichpeople

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thx Vendy - I'M your follower since you first commented on my blog :) and also I follow you on instagram @norcsikiss XOXO

      Delete
  3. Ez eszméletlen jó lett! =) Nagyon tetszik. =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Köszönöm, két nap munkája - túlságosan izgett mozgott a próbababa :D

      Delete
  4. Hűűű, ilyet én is felvennék! :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) :$ ennyire durván ügyes lennék?! :D

      Delete
    2. Nagyon! :) Annyira hercegnős lett... :D

      Delete
    3. Az volt a cél, már csak egy csipkés ernyő hiányzik és aztán lehetne Sissy :)

      Delete
  5. úúúú, ha kicsi lennék tuti nekem is kéne egy :D
    Nagyon kreatív vagy! :))

    ReplyDelete
  6. Szuper ötletes, gratulálok! :)

    ReplyDelete