Pages

Thursday, January 17, 2013

DIY képek







Alapanyagok: különböző színű dekorgumi, szalagok, ragasztók, olló, sablonok, textíliák, képkeret.


Először elrendezzük, ízlés szerint a kívánt motívumot a képkeretben.



Megtervezzük a hátteret én ehhez zöld, kék és fehér dekorgumit használtam.


A babát rózsaszín dekorgumiból készítettem, melyhez egy fashinon template-t használtam, amit a google képkeresőn találtam.


Mivel egy romantikus jellegű képre gondoltam, egyből az Eiffel-torony jutott az eszembe, ehhez szintén a google képkeresőbben kerestem egy kézzel rajzolt verziót - de akár te magad is megrajzolhatod (nekem nem volt hozzá türelmem most).


A letöltött képet kinyomtattam és a fehér dekorgumira két példányban felrajzoltam és kivágtam, mivel a felhők három rétegben vannak így szükségeltetett a plusz két réteg a toronyhoz is. Ezeket beszabtam megfelelő méretre, majd egymásra ragasztottam. Legfelülre pedig a papírból kivágott képet ragasztottam.


A választott anyagot, tűvel és cérnával összevarrtam, majd rávarrtam a dekorgumiból kivágott babára.


Hogy ne látszódjon a varrás egy kis fekete szalagból készítettem egy övet.


A balettcipőt is hasonlóan készítettem el.

Nektek melyik tetszik jobban? Melyiket csinálnád meg magad is?

Keress meg Instagram-on: @norcsikiss és nyomj egy like-ot a Chic ftom Thrift facebook oldalára. Ha bármilyen kérdésed van, akkor tedd fel a formspring-en.

Find me on Instagram-on @norcsikiss and like Chic from Thrift on facebook. If you've got any quastion thank ask me on formspring.



11 comments:

  1. love this creation ^^
    great
    kiss and happy day
    vendy

    FOLLOW ME ON:
    the simple life of rich people blog
    instagram @thesimplelifeofrichpeople
    twitter @simpleliferichP

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Nagyon köszi, remélem használja majd valaki az ötletem :)

      Delete
  3. A szoknyás őrülten jó lett! :)

    ReplyDelete
  4. Ez valami eszméletlen jó ötlet, nagyon tetszik *.*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Örülök neki :) de, hogy nekem ez honnan jutott az eszembe, még magam sem tudom :)

      Delete