Pages

Sunday, December 16, 2012

Some creation - Photoshop

Gondoltam megosztok veletek néhány kreálmányom :) tulajdonképpen ezek közül kettőt ma alkottam!

Vélemény? - Pénteken Szalagavatóra voltam hivatalos, fotó van, csak ma inkább alkottam :$










Keress meg Instagram-on: @norcsikiss és nyomj egy like-ot a Chic ftom Thrift facebook oldalára. Ha bármilyen kérdésed van, akkor tedd fel a formspring-en. Már a Twitteren is megtalálsz: @norcsi_kiss

Find me on Instagram-on @norcsikiss and like Chic from Thrift on facebook. If you've got any quastion thank ask me on formspring. Also you can find me on Twitter @norcsi_kiss



8 comments:

  1. Nagyon jók lettek! :) Hogy csináltad? Én is szeretnék ilyen képet magamról! :D :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hát körülbelül másfél órás szöszölés egy olyan portré :D 50 rétegből áll :D

      Delete
    2. WoW! Én 10 rétegnél tovább sosem merészkedtem. :)

      Delete
    3. Hát mindent külön kell rakni - egyszerűbb úgy egy egy hibát kijavítani :D a rontott réteg töröl és egy újat készül helyette :) ha minden a helyén van akkor mentés másként :D

      Delete
  2. Tök jók lettek. Hosszú idő után én is pont valamelyik nap vetemedtem a PS-el való játszásra. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh nekem ez ilyen napi jelenség :) szinten minden nap megnyitom a ps-t :D reggel bekapcsolom ás valamikor este 8 fele hajlandó is vagyok kilépni belőle :D

      Delete
    2. Én is szinte napmint nap használom de már régen "játszottam" :D

      Delete